Tuesday, July 20, 2010

Kegiatan cokurikulum saya.


Kegiatan kokurikulum saya ialah Tarian Melayu. Latihan Tarian Melayu saya diadakan setiap hari Khamis, pada pukul 4 petang hingga pukul 6 petang. Saya pernah memasuki pertandingan 'SYF' dan memenangi pingat Perak.
Tahun lepas, saya pergi ke Genting Highlands bersama rakan-rakan dan guru-guru saya. Kami ke sana untuk mengambil bahagian dalam pertandingan menari. Bermacam-macam negeri lain juga datang ke sana seperti orang-orang daripada China, Taiwan dan lain-lain. Kami berjaya memenangi pingat Perak.
Setiap kali semasa sesi latihan kami akan berlatih jenis-jenis tarian Melayu yang lain seperti tarian Asli, Masri, Inang, Zapin, Ronggeng dan Joget. Saya berasa sangat gembira kerana mendapat menari bersama-sama rakan-rakan saya.

No comments:

Post a Comment